s-therese

Alla inlägg under juni 2010

Av Therése - 21 juni 2010 16:25

hejjsan :)

vart dålig på att blogga på sista tiden, så känner att jag mst skriva lite vsom har hänt,

i lördags (  12/6  )  åkte jag te norge, det gillas (a)
skulle vart här i 6 veckor egentligen, men blev ändrat så jag ska bara vara här i 4 veckor, lite sämst asså!

aja, så slipper jag sakna mina babe's!<3

men då kmr jag sakna susanne oh alla här i norge..

aja (A)

sen har det nt hänt nåt särskilt, vill ni veta mer om vad som har hänt har jag skrivit på min bdb,     0806@bdb  ni kan ju ta oh kolla ;)) bevaka/bli vän :D

nån gång i veckan ska man ta ett nytt hål i örat oxå :)  NICE! :)

jag är fett trött! :o

satt uppe te halv 5 i natt, kunde nt sova? ;o

tihi, det är ju fotbolls VM så det är fotboll nästan hela tin, ÄLSKART! :D<3

aja, ska va lite mer social här på bloggen nu ;)
lr, ska iaf försöka (A)


lyssna! :))

blivit beroende av låten, går oh sjunger den hela tin? :o







PussHejj :))<3

Av Therése - 8 juni 2010 11:02

  hejsan, jag vill börja med o berätta: ATT VI SOMMARLOV!!!!!! :D
oh att jag ska dra te liseberg med dom bästa idag! :))
LäängtaRRR, med stort L ? ;] och  R .. iaf :D

just nu är man med emma :)

kvart över 12 drar vi till julia,

jag hanna,julia, oh emma drar ner te bussterminalen då :))
fan va gött det kommer bli! :))
TOARULLE TOARULLE, högst upp på balder asså :)<3

hah, kommer bilder antar jag :]]

Hejjdå ;)




oh än en gång... SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D <33 (F) (R)

Presentation


Therese va namnet ;*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards